و بله امروز  1394/09/25  در ساعت  11:30 (تقریباً) آپدیت کلش آف کلنس رو نمایی شد و بر روی خود بازی قرار گرفت تا هنگام رفتن به داخل بازی ، به صورت اتوماتیک خودش دانلود شود . 

بنا به گفته های شرکت Supercell در روز  19 دسامبر یعنی بیستو پنجم آذر ماه ، یک اپدیت که شامل درخت کریسمس و بارش برف می باشد ، به کلشر های دنیا عرضه می شود و چند ساعت بعد از آن نیز اعلام شد که اپدیت جدید نیز ( 19 دسامبر ) عرضه می شود که آن نیز بنا به حرف ها و گفته های بعضی افراد ، تعمیراتی بر روی بازی انجام می دهند که مشکل های گرافیکی آن نظیر آب دریا و همچنین بعضی از باگ های این بازی را که در ادامه مطلب به آن می پردازیم برطرف کنند . 

باگ های بازی :

امروز که در ساعت 11:30 اپدیت اول رو نمایی شد ، درخت کریسمس و بارش برف که پیش بینی می شد درست از آب در آمد . اما هنگام اتک وار ، نیرو هایی را که به اتک می بردید ، بعد اتک دیگر مجبور با ساخت مجدد ان نبودید زیرا همه آن ها در کمپ شما حاضر می شدند برای اتک وار جدید . همچنین رک وار را نیز با هر نیرویی پر میکردید ، رک وار انجام می شد اما نیرویی از شما کاسته نمیشد ، که این نیز یک نوع باگ جدید از بازی می باشد . البته برخی افراد نیز می گویند که این باگ بازی نیست و به دلیل کریسمس و ... این توانایی ها را به همه داده اند . 


همچنین بعد از اولین اپدیت و اجرای بازی ، اسم دیگ کولدرن نیز به 

(Weekend Special: Boost all your buildings for ONE GEM each!) 

تغییر یافته بود . که به جای اسم دیگ کولدرن ، که باید در اخبار می آمد را در اسم این مانع درج کرده اند و باگی عجیب به شمار می رفت .